Effektiv dag

2013-04-10 @ 17:48:12
Jag har hunnit med så mycket idag! Det känns som att jag har haft all tid i världen och dagen har gått så sakta. Inte olidligt sakta, utan sådär härligt "jag-har-all-tid-i-världen-sakta". Vi gick iof upp tidigt. 7 ( tidigt för en ickearbetsdag) och vi har vart i stan på ärenden, tvättat flera lass. Tagit härliga promenader med hundarna (svinkallt ute dock!!) och klockan är inte ens sex...
 
Pappa kanske kommer om en stund, sen när han har gått hem ska det bakas tekakor. Det ska tränas och det ska kanske bakas. Inte fått tid nog till att göra de där energibarsen.
 
Nu har vi vikit massa tvätt och slappar lite. Det enda tråkiga är att det snöar lite, är mulet, så det är ganska mörkt. Men jag tror inte någonting kan förstöra mitt goda humör idag!
 
Hmm, har funderat lite på att registrera mig på Gratisbio. Vet inte helt och fullt vad det innebär, men att göra lite reklam/recensioner (?) mm för gratis biobiljetter och rabattkuponger kanske inte vore dumt. Speciellt då sambon är ett stort fan av film haha!
 
Kanakse ska jag börja slänga in lite bilder också, har nog sagt de femtioelva gånger, men kanske. Jag använder ju inte min dator längre, den är seg och gammal, så jag har inga bilder på denna. Inte heller tar jag bilder speciellt ofta då det bara slutar med att jag raderar dem (iaf de på mig) men vi får väl se. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0