God morgon

2013-04-12 @ 09:13:25
Känns skönt att vakna tidigt (har vart vaken en liten stund), då känns det som att man får ut mer av dagen. Om man är utvilad vill säga haha. Men det är jag idag och på bra humör trotts det trissta vädret. Idag finns inga som helst planer för dagen, Det eda är väl att de ska damsugas lite (läs mycket).
 
Våran tik sitter i sambons knä och stirrar på mig med öronen bakåt haha! Hon gör alltid så när hon vill till mitt knä. Andra vovvsingen är trött och ligger kvar och sover. Han tittade lite på mig men reste inte ens huvudet innan han somnade igen. Fina fina hjärtan.
 
Här näst ska det väl bli en promenad, så då blir han nog lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0