Lördag ta mig tusan hela dagen

2013-04-20 @ 23:22:41
Idag har en relativt spännande dag. Spenderade förmiddagen på öppet hus på en folkhögskola. Jag ska söka in till en utbildning och jag hoppas hoppas jag kommer in! Ju mer jag pratade med kursens lärare ju mer intresserad blev jag! Jag tänker dock inte ännu tala om vad det är. Det känns bättre med att hålla det på en armlängds avstånd, ifall jag inte kommer in.
 
Jag har också vart på eftermöte/funktionärsfest efter svenska rallyt, med funktionärer från den motorklubb jg är med i. Kul att se alla och höra vad som händer resten utav året. Det blir ett par tävlingar i sommar, som det ser ut nu är jag i alla fall med på två stycken. Kanske tre, det beror på om jag är ledig. Svenska rallyt slår allt, men det är någonting speciellt med ett sommarrally! Det finns någonting magiskt i alla tävlingar haha.
 
Jag känner att jag börjar bli mer och mer växande i min roll som funktionär, tar initiativ och agerar mer moget och professionellt. Kanske hamnar det på en högre nivå inom kort.
 
Nu väntar lite egentid hemma med djuren. Sambon spenderar helgen med kompisar. Även om man vill spendera tid ihop, så måste man göra sådant man själv vill också. Och vem vill inte ha en dubbelsäng för sig själv bort emellan haha! (fast brukar skänka sambons sida till hundarna när han är borta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0