Noll motivation

2013-04-15 @ 21:37:00
Idag har jag inte haft någon motivation till någonting. Jag har inte vart på dåligt humör eller så, jag har bra haft en "känner-inte-för-att-göra-någonting-alls-dag". Så jag bestämde mig för att det var bäst att inte göra någonting alls! Jag tränade igår och oj om det kändes. Jag hade ganska bra med träningsvärk igår, men inte någon idag.
 
Med tanke på min omotivation, har jag valt idag som en av mina vilodagar (max 2 per vecka) Den andra bli nog på onsdag då jag jobbar. Men jag kompenserar det med att gå ut och springa efter jobbet.
 
Jag tycker redan att jag ser resultat (har tränat mer än en vecka, men har vart sjuk, så blev uppehåll på en månad minst) det känns och syns på mina armmuskler och över skuldrorna. Sambon märker det också.
 
Nu ska jag spendera mer tid med honom och (säkert inte) sova ganska snart för i morgon ska jag på möte. Not fun. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0