Regn ute, sol inne

2013-04-19 @ 12:49:38
Jag tog sovmorgon i morse, skönt, men nu har jag hunnit med en hel del. Diskat ett berg med disk och donat. Skönt när det är gjort. Det blir mer städning idag och tvätt som ska vikas. Men nu sitter jag i soffan, har äckligt ont i magen! Jag drack varm choklad till frukosten och det brukar jag få ont i magen av. Dock var det så länge sedan jag drack det så var ju tvungen att prova och de är så gott!
 
Men, men. Jag känner mig mycket piggare idag än vad jag gjorde igår, jag tog mig ändå i kragen och tränade igår kväll. Idag är jag lite mer motiverad, bara magen slutar göra ont. Även om det inte gått så länge, så tycker jag ändå att jag ser och känner små skillnader av kroppen. Spännande, det får en ju verkligen mer motiverad till att fortsätta och se hur det ser ut om en månad.
 
Nu väntar jag på att sambon ska komma hem från jobbet, vi ska käka grillat till middag trotts det trista vädret. Inget kan få oss att vänta på solen! under tiden som jag väntar, tittar jag på gamla avsnitt av Hollywood Heights!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0