Söndag

2013-04-14 @ 13:35:07
Då har en vecka gått. Min första träningsvecka. Det ska bli ett träningspass idag för jag hade en vilodag även igår. Jobbade 8-22.30 så hade inte tid till träning. Jag ska ha max 2 vilodagar per vecka.
 
Trött jag måste ha varit, vaknade fem i ett i idag! Så har inte vart uppe så länge. Visserligen stannade jag uppe eb stund när jag kom från jobbet och var social med sambons kompisar. Men det var skönt att vila ut. Även om jag fortfarande känner mig trött. Snart ska det bli en promenad med vovvar, sedan frukost. Det ska bli ett träningspass och en löparrunda (jogging/gå- runda??).
 
Träningsvärk har jag också, så det står härligt till. I skulderbladspartiet, axelpartiet och i överarmarna. Skönt att jag har träningsvärk, på så vis känns det mer som att jag har gjort någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0