Träningsliv

2013-04-11 @ 15:26:09
Träning är verkligen ingen sysselsättning. Det är en livsstil. Jag har suttit nu ett tag för att lära mig mer om kost och byggt upp ett schema med exempel på daglig kost. Sen ska jag försöka mig på att göra ett veckoschema, det kommer underlätta för mig om jag vet på förhand vad jag ska äta kommande dag. Då slipper man stå där när man är hungrig och inte veta vad man ska göra.
 
Jag känner motivationen spira. Hoppas och banne mig ska jag fixa detta! Igår hade vi besök på eftermiddagen, så igår var en vilodag. Jag har som mål att ha en till två vilodagar per vecka. Men någonting som känns konstigt. Träningsvärk haha! Jag har svag träningsvärk i magen efter tisdagens corepass. Känns för min del alltid bättre att ha träningsvärk efter träning. På så vis känner jag att jag har gjort någonting bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0