Bra start

2013-03-26 @ 10:24:03
Ytterliggareen tidig morgon (vart vaken ett par timmar). Men det är så det bli när sambon jobbar natt. Han kommer hem och lägger sig vid 7 ungefär. Jag klev upp 7.50. Jag är mycet piggare än igår i alla fall. Och mätt!
 
Började dagen med en promenad med hundarna, gav alla djuren mat och åt själv. Eftersom jag ska komma igång ordentligt med träningen kommer mitt ätande (förhoppningsvis) se annorlunda ut. Jag älskar att småäta och jag älskar sötsaker!
 
Hur som, man ska ju dricka mycket vatten, det har jag alltid vart dålig på! Blir bara kissnödig och kissar femton gånger om dagen. Men jag drack ett stort glas vatten, åt två smörgåsar med ägg och ett glas mjölk. Jippi tänker ni! Det blir ännu en blogg där det kommer stå vad hon åt idag. Men nej, det kommer det inte bli. Ska även påpeka, att jag är inte ute efter att gå ner i vikt, jag vill bli lite "fastare", vältränad och få bättre kondition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0