Tränat!

2013-03-26 @ 14:03:46
Nu har jag avklarat ett träningspass! Har en känsla av att träningsvärken kommer att komma fortare än någonsin förr. Men det kändes ändå riktigt skönt. Nu har jag fått en start, gäller bara att hålla i den. Jag ska fota min kropp varje veckoslut och (förhoppningsvis) kunna jämföra före-och-efter-bilder om några månader.

Jag har ju inte riktigt satt ett mål på när jag ska vara tränad. Det känns ganska optimistiskt! Nu blir det en dusch och sen plocka fram någon god middag ur frysen. Det blir att vi lagar mat sent eftersom sambon sover. Men det blir alltid hemlagad mat! Om man bortser från pizza! Ni ser, det blev visst ännu ett inlägg om mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0