Går och dassig....

2013-05-20 @ 22:24:20
Precis som min rubrik säger. Jag känner mig grå och dassig! Jag har börjat bita på naglarna igen och behöver verkligen sluta med det. Så jag ska försöka få till en tid för nagelförlängning fort som attan. Sen behöver jag verkligen gå till frisören. Jag är så långhårig, håret är så slitet och har inte varit en frisyr på väldigt länge.
 
Det skulle ju inte heller sitta fel med lite färg på kroppen. Gaaah! Tror jag blir galen snart. Men jag får se till att ordna detta. Ska bara ta fram min feminina sida. Enda problemet är, om jag ska fixa naglarna. För jag har en hel del att göra på bilen. Allt på en gång, allt på en gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0