Godmorgon!

2013-05-12 @ 11:27:48
Dramat fortsätter! Jag har fått en helt annan syn på livet och småsaker betyder inte längre lika mycket. Jag blir ständigt indragen i andras problem som jag inte vill ha någonting med att göra.

Folk kan sjunka så grymt lågt och det får mig att fundera på vart fan världen är på väg. Sjukt att det är vardagsmat för vissa!

Skriver lite i gåtor idag, men jag måste få ut lite känslor samtidigt som jag inte gör rätt om jag talar om för hela världen vad det handlar om.

Nu ska jag i stället tänka på dagen och på det fina vädret. En promenad med vovvarna väntar efter frukosten med sambo. Om en dryg timme ska jag åka med min bror på visning. Är så spänd för hans skull! Ska bli riktigt spännande och jag hoppas han snart hittar ett hem som passar honom. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0