Vårfin i regnvädret

2013-05-22 @ 17:00:34
 
Här är bilden på mina naglar som jag gjorde igår. Jag har gjort naglar två gånger och detta var första gången med vita tippar. Jag ville ha någonting litet som stack ut, men ganska "sofistikerat/diskret". Därför valde jag vit dekoration på tre av naglarna på varje finger. Kanske slår jag på stort och gör någonting extra utstickande om en månad.
 
Jag kommer uppdatera naglarna varje månad och förhoppningsvis kan jag snart dekorera mina egna naglar. Första gången jag gjorde dem blev jag inte direkt nöjd. De slipade ner halva tjockleken på mina egna naglar och det har förstört dem ordentligt. De är så mjuka, delar sig och går av. Nu får det sköta sig självt samtidigt som jag får känna mig fin.
 
Det är lite som piggar upp i detta regn, lite som gör mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0