Är det verkligen fint att dricka vin?

2013-10-23 @ 23:12:42
Jag har aldrig tyckt om vin, men jag har alltid tyckt att det ser fint och härligt ut! Samtidigt kan jag väl inte säga att jag aldrig har tyckt om det för jag har inte smakat på så många sorter. Jag och min nyss fylda 20 åriga kusin, disskuterade detta härromdagen. Kanske är det dags att lära sig dricka vin, för det är väl någonting man lär sig eller? Vi har i allafall bestämmt oss för att ge det ett par chanser. Så jag ska köpa två sorters vin i morgon tänkte jag så får alla vinkvällar som kommer under hösten visa om jag tycker om det eller inte.
 
Eller är det helt enkelt en sak som man lär sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0