Färdigutbildad försäljare inom detaljhandel!

2014-03-22 @ 08:26:44
Igår var så sista dagen på utbildningen. Jag kan inte fatta att det har gått tre månader! Vi frågade utbildarna om vi får kalla oss färdigutbildade även om APU tiden inte är gjord. Självklart fick vi det! Så nu är jag inte bara undersköterska, jag är utbildad försäljare inom detaljhandeln och på måndag påbörjar jag min APU på Vero Moda! Så kul!
 
Det kändes riktigt tråkigt att utbildningen tog slut igår, jag kommer sakna varenda en. Det ska bli spännande att se hur det går för dem på APU och jag hoppas att de får jobb allihop! Utbildarna kommer jag också att sakna massor.
 
Men som sagt, på måndag börjar min fyra veckors APU samtidigt som jag kommer att läsa företagsförsäljning då jag vill få med mig så mycket som möjligt från utbildningen. Jag trodde min hjärna var full, men inte!
 
Det är verkligen skönt med helg, de senaste tre veckorna har jag pluggat på heltid och jobbat på halvtid. Så jag har fått ett par inlämningsuppgifter som släpar, de ska jag sitta med i helgen! Nu ska jag gå och baka frukostbullar, jag har varit vaken sedan 05.00. Jag har kunnat somna om en stund, men det var inte länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0