Brist på motivation!

2014-05-12 @ 19:22:38
Sommaren känns så himla långt borta med detta tråkiga väder! Jag har så mycket fina kläder jag vill ha på mig, men det är för kallt för att ha dem! Sjukt att det är maj. Men jag borde väl inte bli förvånad, det kallas en svensk sommar, även om det ännu bara är vår.
 
Just nu känns det dock som att allt går emot mig. Jag har en riktigt kass dag och känner att det inte är någon mening med någonting. Jaja, alla har väl sådana dagar ibland! MEn vädret gör ju inte saken bättre!
 
Jag och sambon kom nyss hem, vi fick pannkakor hos mamma aka hundvakten tanten, sen var motivationen till att gå hem lika med NOLL!! Ändå är det bara en kilometer hem! Men efter en kvart hemma frågar sambon om vi ska gå ut och spela frisbeegolf, jo varför inte! Jag lär ju ändå bara få dåligt samvete om jag sitter i soffan hela kvällen haha!
 
Jag tänkte ändå att jag ska bjuda på en bild på min snygga klänning som jag ska bo i de sommardagarna jag inte jobbar! Sen är det ju ett stort plus att jag känner mig snygg i den!
 
 
 
Bortse från the bad hairday ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0