Ny kategori

2013-04-24 @ 14:16:31
Jag måste verkligen köpa mer träningskläder. min träningsgarderob är så liten som den kan bli. Jag har ett par långa träningsbyxor och ett par kortbyxor. Två sportbehåar och den ena har krympt i tvätten. När jag efter mycket kämpande väl fått på den, får jag knappt av den!
 
Hur skulle det se ut om jag efter gymmet får vända mig till någon annan: "Du kan du dra lite här?" Tror inte det skulle uppskattas. Men vem vet. . .
 
Nu har jag i alla fall gjort en ny kategori. "Träning. Jag tycker den passar in bra, då det är en del av mitt liv. Samtidigt blir det en större morot för att bara hålla mig inom en genre när jag postar mina inlägg. VI får se hur det går med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0